بررسی و معرفی تخصصی لوازم جانبی موبایل

مقایسه و بررسی انواع لوازم جانبی موبایل به صورت تخصصی و حرفه ای

بررسی و معرفی تخصصی لوازم جانبی موبایل

مقایسه و بررسی انواع لوازم جانبی موبایل به صورت تخصصی و حرفه ای

  • ۰
  • ۰

پاور بانک چیست؟ پاور بانک ها رایج هستند و با استفاده روزافزون ما از تجهیزات باتری دار: همه چیز از تلفن همراه گرفته تا هدفون با باتری، بلندگوهای قابل حمل، پخش کننده های MP3 را می توان از طریق پاوربانک شارژ کرد. آنها در واقع یک شارژر قابل حمل هستند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک رابط شارژ USB است.

 

Wireless charging power bank - many are quite large

پاوربانک ها در اشکال و اندازه های مختلف و متناسب با نیازهای افراد مختلف تولید می شوند.

 

در سال های اخیر، استفاده از پاوربانک ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا آنها یک روش بسیار راحت و آسان برای شارژ تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها در زمان دور از برق شهری ارائه می دهند. پاوربانک های شارژ بی سیم نیز برای آن دسته از دستگاه هایی که قابلیت شارژ بی سیم دارند معرفی شده اند.

 

انتخاب انواع پاور بانک

تعریف پاور بانک

پاوربانک‌ها، که گاهی اوقات به عنوان پاوربانک سرعت دارند، می‌توانند به عنوان باتری‌های قابل حملی تعریف شوند که از مدار برای کنترل هرگونه برق ورودی و خروجی استفاده می‌کنند. آنها می توانند با استفاده از یک شارژر USB زمانی که برق در دسترس است شارژ شوند، و سپس برای شارژ وسایلی که با باتری کار می کنند مانند تلفن های همراه و مجموعه ای از دستگاه های دیگر که معمولاً از یک شارژر USB استفاده می کنند استفاده می شود.

 

نام پاوربانک را می توان به یک بانک مالی تشبیه کرد که در آن می توان وجوه را سپرده، ذخیره و در صورت نیاز برداشت کرد. این اقلام اغلب به عنوان شارژرهای قابل حمل نیز نامیده می شوند، زیرا می توانند مواردی مانند تلفن همراه را بدون نیاز به اتصال به برق در هنگام شارژ شارژ کنند، اگرچه نیاز به شارژ دارند و این معمولاً به شارژر اصلی نیاز دارد.

 

عملکرد پاوربانک: در حال شارژ و شارژ دستگاه دیگر

عملکرد یک پاور بانک معمولی

انواع پاوربانک

چند نوع شارژر قابل حمل پاوربانک وجود دارد که می توان آنها را خریداری کرد. واضح است که اندازه یکی از معیارهای اصلی است، اما دسته بندی های دیگری نیز وجود دارد که می توان آنها را در نظر گرفت.

 

What is A Power Bank for Mobile? The Pros and Cons

انواع اصلی پاور بانک های USB شامل موارد زیر است:

 

پاوربانک یونیورسال یا استاندارد: این شارژرهای قابل حمل پاوربانک معمولی هستند که در فروشگاه ها و به صورت آنلاین در دسترس هستند. آنها از منابع USB معمولی مانند شارژرهای USB شارژ می شوند.

 

این پاوربانک‌ها معمولاً از یک شارژر USB استاندارد شارژ می‌شوند و روی پاور بانک نشانه‌هایی از وضعیت شارژ آن وجود دارد. این ممکن است یک ردیف از لامپ های LED کوچک یا یک صفحه الفبایی عددی ساده باشد که میزان شارژ را به عنوان درصد شارژ کامل نشان می دهد. معمولاً از یک کانکتور micro USB به عنوان برق در اتصال استفاده می شود.

 

پس از شارژ کامل، پاوربانک می تواند برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده شود. ممکن است یکی از سوکت‌های USB نوع A دیگر (بسته به پاوربانک خاص) وجود داشته باشد که بتواند شارژ را به دستگاه‌هایی که نیاز به شارژ دارند برساند.

Amazon.com: Portable Charger Power Bank 25800mAh Huge Capacity External  Battery Pack Dual Output Port with LED Status Indicator Power Bank for  iPhone, Samsung Galaxy, Android Phone,Tablet & etc(Black) : Cell Phones &

 

پاوربانک خورشیدی: همانطور که از نام آن مشخص است، این پاوربانک های خورشیدی می توانند از نور خورشید برای شارژ استفاده کنند. برای این کار آنها پنل های فتوولتائیک دارند. اینها واقعاً فقط زمانی که در زیر نور خورشید قرار می گیرند می توانند باتری داخلی را به صورت قطره ای شارژ کنند زیرا سلول های خورشیدی نسبتاً کوچک هستند، اما با این وجود این می تواند عملکرد بسیار مفیدی باشد، اما واقعاً فقط در شرایط بسیار آفتابی یا روشن.

 

پاوربانک خورشیدی

پاوربانک خورشیدی

همچنین می توان آن را به روش معمولی با استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ آهسته قطره شارژ کرد

از آنجایی که شارژ خورشیدی کند است، می توان آنها را از شارژر USB نیز شارژ کرد. شارژ خورشیدی یک پشتیبان مفید است، به خصوص اگر در حال سفر به دور از برق هستید. برای اطمینان از تبدیل حداکثر انرژی خورشیدی، برخی از پاوربانک‌های پیشرفته‌تر خورشیدی دارای پنل‌های خورشیدی هستند که تا می‌شوند تا منطقه بزرگ‌تری را به خورشید ارائه کنند. حتی با این وجود، شارژ کردن برخی از آن‌ها می‌تواند بیش از 24 ساعت طول بکشد، و از آنجایی که واضح است که در شب یا حتی در تمام روز آفتاب روشنی وجود ندارد، ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا شارژ شود. از آنجایی که زمان شارژ، ظرفیت و غیره به طور قابل توجهی متفاوت است، بهتر است در صورت وجود امکان خرید، همیشه به ارقام دقت کنید.

 

مانند پاوربانک های سیمی استاندارد، این پاوربانک های خورشیدی دارای کانکتورهای استاندارد نوع A USB برای خروجی یا خروجی ها و یک میکرو USB برای ورودی شارژر USB هستند.

 

پاوربانک بی‌سیم: با توجه به اینکه بسیاری از گجت‌ها مانند گوشی‌ها، گوشی‌ها و موارد مشابه اکنون قابلیت شارژ بی‌سیم را دارند، این مفهوم توسط صنعت پاوربانک پذیرفته شده است.

 

می توان پاوربانک هایی را تهیه کرد که خودشان از یک منبع USB استاندارد شارژ می شوند، اما می توانند تلفن ها و سایر دستگاه های الکترونیکی سازگار با شارژ بی سیم را به صورت بی سیم شارژ کنند.

 

 

پاوربانک شارژ بی سیم - بسیاری از آنها بسیار بزرگ هستند

پاور بانک بی سیم

این پاوربانک ها از استاندارد Qi استفاده می کنند که تقریباً توسط تمام دستگاه های الکترونیکی که می توانند به صورت بی سیم شارژ شوند، پذیرفته شده است. دستگاه الکترونیکی که باید تعویض شود روی پاوربانک قرار می‌گیرد - جهت‌گیری اغلب مهم است، بنابراین دستورالعمل‌ها را بررسی کنید، معمولاً باید دکمه‌ای را فشار دهید تا قابلیت شارژ بی‌سیم روشن شود، و سپس همه چیز تا زمانی که دستگاه شارژ شود ادامه می‌یابد.

 

بهتر است پس از اتمام شارژ، پاوربانک شارژ بی سیم را خاموش کنید و مدار شارژ بی سیم را غیرفعال کنید و پاور بانک تخلیه نشود.

 

برای خرید پاور بانک میشود ازین اطلاعات استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی